قرآن کریم.
- بخشنده بالی، عباس (1385)، بررسی مراحل شکل گیری هویت دینی کودکان و نوجوانان، تهران: تهران: مرکز پژوهش های صدا و سیما.
- بشیر، حسن (1390)، سیاست فرهنگی تفاوت در بازنمایی حجاب اسلامی در رسانههای غربی، فصلنامه تحقیقات فرهنگی، دوره چهارم، شماره سوم، پاییز 1390، صص 69-45.
- چشمهنور، مرتضی، پوریانی، جابر (1392)، جنگ نرم از تهدید تا واقعیت، تهران: انتشارات مرکز پژوهشی صیاد شیرازی.
- حاج محمدی، علی (1395)، انگیزههای دینی در گسترش سواد رسانهای، تهران: انتشارات پشتیبان.
- خوانساری، جلال الدین محمد (1360)، شرح غررالحکم ودررالکلم، بامقدمه میرجلال الدین حسینی ارموی، چاپ سوم، تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
- سلیمی، محمد (1390)، دین و مدیریت پیام (نگاهی به استراتژی فرهنگی رسانه)، مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی «دین و رسانه»، صص 136-167.
- صفایی، سید حسین، (1370)، حقوق بشر در اسلام و اعلامیه جهانی حقوق بشر، "مجله دانشکده حقوق و علوم سیاسی(دانشگاه تهران)" شماره ۲۷.
- کینیا، مهدی(1384)، مبانی جرمشناسی، تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
مطهری، مرتضی (1371)، وحی و نبوت، تهران: نشر صدرا.
- معتمدنژاد، کاظم(1383)، یونسکو و سیاست گذاری ملی ارتباطات در کشورهای درحال توسعه: از سیاست های ارتباطی تا سیاست های متکی به الگوی «توسعه ای دیگر»، فصلنامه رسانه، شماره 58.
- مکارم شیرازی، ناصر (1386)، تفسیر نمونه، تهران: نشر دارالکتاب الاسلامیه.
- نگارش، حمید (1380)، هویت دینی و انقطاع فرهنگی، قم: نمایندگی ولی فقیه در سپاه.
- واعظی، رضا (1395)، نارسایی نظریههای موجود و بایستههای نظریهپردازی برای رسانه طراز انقلاب اسلامی، فصلنامه مطالعات انقلاب اسلامی، سال سیزدهم، شماره 46، صص 144-125.
منابع انگلیسی:
Punjabi, Vikkesh (2014), security Risks/ Treats and Rewards in Social media, University of Oula, Department of Information Proscessing scince Master thesis, November, pp 1-38.
سایتها:
-بیانات رهبری در دیدار با بانوان، 14دی 1390؛ قابل بازیابی در سایت؛ Farsi. KhAMENEI