نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی، مرکز بین الملل انزلی، دانشگاه آزاد اسلامی، انزلی، ایران
2 استادیار، گروه مدیریت بازرگانی، واحد رشت، دانشگاه آزاد اسلامی، رشت، ایران (نویسنده مسئول)
3 استادیار، گروه مدیریت دولتی، واحد رشت، دانشگاه آزاد اسلامی، رشت، ایران
چکیده
کلیدواژهها
آرمان، مانی و جاویدفر، محبت (1395)، «نقش فعالیتهای بازاریابی رسانه ای اجتماعی در توسعه ارزش ویژه مشتری»، نشریه مدیریت توسعه و تحول، زمستان 1395، شماره 27، صص 201ـ191.
20.کهنسال، م. فیروز زارع، ع. (1393)، «بررسی عوامل اقتصادی ـ اجتماعی موثر در تاثیرپذیری مشتریان از سیاستهای تبلیغاتی بازاریابی: کاربرد الگوی مالتینومینال لاجیت»، نشریه تحقیقات اقتصادی، بهار 1393، شماره 106، صص 18ـ1.
منابع به انگلیسی: