القرآن الحکیم.
آدورنو،تئودور(1388) زیباشناسی انتقادی، ترجمه امید مهرگان، چاپ سوم، تهران: گام نو.
ارشاد، فرهنگ(1392)«یک متن سترگ فلسفیاجتماعی، بازخوانی و نقد کتاب دیالکتیکروشنگری: قطعات فلسفی»، پژوهشنامهانتقادی متون و برنامههای علوم انسانی، سال سیزدهم، شماره 4، صص: 22-1.
استریناتی، دومینیک(1387) مقدمهای بر نظریه فرهنگ، ترجمه ثریا پاکنظر، چاپ سوم، تهران: گام نو.
اسکاچپل، تدا(1382) «دولت رانتیر و اسلام شیعی در انقلاب ایران»، ترجمه محمدتقی دلفروز، فصلنامه مطالعات راهبردی، سال ششم، شماره 19، صص: 142-119.
افتخاری، اصغر(1391) «مفهوم و جایگاه جنگ نرم در گفتمان انقلاب اسلامی»، مجله پژوهشنامه انقلاب اسلامی، شماره 2، صص: 28-1.
الگار، حامد(1357) نیروهای مذهبی در ایران قرن بیستم، ترجمه عباس مخبر، تهران: طرح نو.
امام خمینی، روحالله(1385) صحیفه امام، تهران: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی.
امام خمینی،روحالله(1386)صحیفه نور، تهران: وزارت فـرهنگ و ارشـاد اسلامى.
باتامور، تام(1373) مکتب فرانکفورت، ترجمه محمود کتابی، اصفهان: نشر پرسش.
بخشایش، احمد(1380) اصول علم سیاست، چاپ سوم، تهران: آوای نور.
بشیریه، حسین(1372) «تاریخ اندیشهها و جنبشهای سیاسی در قرن بیستم: مارکسیسم فلسفی: هورکهایمر-آدورنو-بنیامین(6)»، مجله اطلاعات سیاسی-اقتصادی، شماره 69 و 70، صص: 23-14.
پولادی، کمال(1388) تاریخ اندیشه سیاسی در غرب قرن بیستم، تهران: مرکز.
جی، مارتین و هاری هوناگل(1358) جامعهشناسی انتقادی: در راه شناخت مکتب فرانکفورت، ترجمه چنگیز پهلوان، تهران: نوید.
رفیع، حسین؛ سید محمدجواد قربی و حسین دانش(1393) «منابع فرهنگی قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران: مطالعه موردی سند چشمانداز 1404»، مطالعات انقلاب اسلامی، سال یازدهم، شماره 38، صص: 24-9.
سریعالقلم، محمود(1386) فرهنگ سیاسی ایران، تهران: فرزان.
سلیمی، حسین و علی اسمعیلیاردکانی(1394) «منطق درونی نظریه انتقادی مکتب فرانکفورت و معرفتشناسی رهاییبخش»، تاریخ پژوهشنامه علوم سیاسی، سال دهم، شماره 4، صص: 140-111.
شـهدادی، هرمز(1351) «تأملی در بـاب هـویت فرهنگی»، تهران، مجله فرهنگ و زنـدگی، شماره 9.
صدیقی، کلیم(1375)، نهضتهای اسلامی و انقلاب اسلامی ایران، ترجمه سید هادی خسروشاهی، تهران: انتشارات اطلاعات.
عالم، عبدالرحمن(1376) بنیادهای علم سیاست، تهران: نی.
عشقی، لیلی(1379)، زمانی غیر از زمانها، ترجمه احمد نقیبزاده، تهران: انتشارات باز.
علیخانی، علیاکبر(1383) هویت در ایران، تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و اجتماعی جهاد دانشگاهی.
عمیدزنجانی، عباسعلی(1367) انقلاب اسلامی ایران و ریشههای آن، تهران، نشر کتاب سیاسی.
عنایت، حمید(1377) «انقلاب اسلامی: مذهب در قالب ایدئولوژی سیاسی»، ترجمه امیرسعید الهی، اطلاعات سیاسی-اقتصادی، شماره 137 و 138، صص: 42-51.
فولر، گراهام(1377) قبله عالم ژئوپلیتیک: ایران، ترجمه عباس مـخبر، چاپ دوم، تهران: نشر مرکز.
گـیدنز، آنتونی(1376) جامعهشناسی، ترجمه مـنوچهر صـبوری، تهران: نی.
مارکوزه، هربرت(بیتا) خرد و انقلاب، ترجمه محسن ثلاثی، تهران: جاویدان.
مبلغی، عبدالمجید(1393) «نسبت زیباشناسی و عقلانیت ارتباطی منطق زیباییشناسانه عقلانیت ارتباطی در اندیشه هابرماس و نسبت آن با نقد قوه حکم کانت و هنر مدرن آدورنو»، پژوهشهای فلسفی، شماره 15، 110-91.
محمدی، منوچهر(1390) تحلیلی بر انقلاب اسلامی، تهران: امیرکبیر.
مصلح، علیاصغر و لیلا گلیار(1388) «نظریه انتقادی فرانکفورت و نقد فرهنگ جدید»، پژوهشهای فلسفی، شماره 214، صص: 148-135.
ملکیان،مصطفی(1383) «هویت اصالت» در: هویت و بحران هویت، به کوشش علیاکبر علیخانی، تهران: پژوهشکده علوم انسانی و اجـتماعی جـهاد دانشگاهی.
مورگنتا، هانس(1374) سیاست میان ملتها، ترجمه حمیرا مشیرزاده، تهران: دفتر مطالعات سیاسی وزارت امور خارجه.
نجفی، موسی(1385) تکوین و تکون هویت ملی ایرانیان، تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
نجمآبادی، افسانه(1377) «بازگشت به اسلام: از مدرنیسم به نظم اخلاقی»، ترجمه عباس کشاورز شکری، پژوهشنامه متین، شماره1، صص: 395-382.
هابرماس، یورگن(1375) «درهم تنیدگی اسطوره و روشنگری: ماکس هورکهایمر و تئودور آدورنو»، ترجمه سید علی مرتضویان، ارغنون، شماره 11 و 12، صص: 316-291.
هورکهایمر، ماکس(1376) سپیدهدمان فلسفه تاریخ بورژوایی، ترجمه محمدجعفر پوینده، تهران: نی.
هورکهایمر، ماکس(1389) خسوف خرد، ترجمه محمود اکسیری فرد، تهران: گام نو.
Adorno, teodor(1991) The cultural industry, ed J.M, Bernstein: London.
Adorno, teodor and max Horkheimer(1993) Dialectic of enlightenment, new york: continuum.
Adorno, teodor)1993) Theory of pseudo-culture, trans Deborch cook, telos, pp:15-38
Baragwanath, Nicholas(2015)»Musigology and critical theory: the case of Wagner, Adorno and Horkheimer«, music and letters, vol 87, pp: 52-71
Baldwin, Eset(1999) Introducing cultural studies, London: prentice hall
Brown ,C(1992) International Relations Theory:New Normative Approaches, New York:Columbia University Press.
Edwards, peter(2015) »convergences and discord in the correspondence between Lieti and Adorno«, Music & Letters, Vol 96, Published by Oxford University Press, pp: 228-258
Geuss, R(1981) The idea of a critical theory: Habermas and Frankfurt school, London: Cambridge university press.
Hill, C. W. (1997) International business: Competing in the global market, chicago: Irwin.
Horkheimer, max(1972) Traditional and critical theory, new york: seabury.
Horkheimer, max(2004) Eclipse of reason, London and new York, continuum international publishing.
Martinson, Mattias(2012) »ontology of hell: reflections on the theodorw, Adornos reception of Soren Kierkegaard«, literature and theology, pp: 1-18
Mendieta, Eduardo(2007) »The Frankfurt School On Religion«, American Academy of Religion, Volume 75,,Issue 1, pp: 236-239
Morgenthau, hans(1969) Politics among nations: power and peace, Edit: 3, new York.
Moussavi, Ahmand Kazim(2004), Shi’ite Ulama and Political Power, Maryland: IBEX Publishers.
Nasr, vali (2006) The Shia Revival: How Conflicts Within Islam Will Shape the Future, New York: Norton & Company.
Ofarrell, c(2005)Michel Foucault, London: sage
Tomlinson, John(2003) Globalization and Cultural Identity In the global, new york: polity press in association with black well publishing.
Ward, Graham(2005) cultural transformation and religious practice, Cambridge: Cambridge university press.
http://www.farsi.khamenei.ir
http://www.leader.ir
- آدورنو،تئودور(1388) زیباشناسی انتقادی، ترجمه امید مهرگان، چاپ سوم، تهران: گام نو.
- ارشاد، فرهنگ(1392)«یک متن سترگ فلسفیاجتماعی، بازخوانی و نقد کتاب دیالکتیکروشنگری: قطعات فلسفی»، پژوهشنامهانتقادی متون و برنامههای علوم انسانی، سال سیزدهم، شماره 4، صص: 22-1.
- استریناتی، دومینیک(1387) مقدمهای بر نظریه فرهنگ، ترجمه ثریا پاکنظر، چاپ سوم، تهران: گام نو.
- اسکاچپل، تدا(1382) «دولت رانتیر و اسلام شیعی در انقلاب ایران»، ترجمه محمدتقی دلفروز، فصلنامه مطالعات راهبردی، سال ششم، شماره 19، صص: 142-119.
- افتخاری، اصغر(1391) «مفهوم و جایگاه جنگ نرم در گفتمان انقلاب اسلامی»، مجله پژوهشنامه انقلاب اسلامی، شماره 2، صص: 28-1.
- الگار، حامد(1357) نیروهای مذهبی در ایران قرن بیستم، ترجمه عباس مخبر، تهران: طرح نو.
- امام خمینی، روحالله(1385) صحیفه امام، تهران: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی.
- امام خمینی،روحالله(1386)صحیفه نور، تهران: وزارت فـرهنگ و ارشـاد اسلامى.
- باتامور، تام(1373) مکتب فرانکفورت، ترجمه محمود کتابی، اصفهان: نشر پرسش.
- بخشایش، احمد(1380) اصول علم سیاست، چاپ سوم، تهران: آوای نور.
- بشیریه، حسین(1372) «تاریخ اندیشهها و جنبشهای سیاسی در قرن بیستم: مارکسیسم فلسفی: هورکهایمر-آدورنو-بنیامین(6)»، مجله اطلاعات سیاسی-اقتصادی، شماره 69 و 70، صص: 23-14.
- پولادی، کمال(1388) تاریخ اندیشه سیاسی در غرب قرن بیستم، تهران: مرکز.
- جی، مارتین و هاری هوناگل(1358) جامعهشناسی انتقادی: در راه شناخت مکتب فرانکفورت، ترجمه چنگیز پهلوان، تهران: نوید.
- رفیع، حسین؛ سید محمدجواد قربی و حسین دانش(1393) «منابع فرهنگی قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران: مطالعه موردی سند چشمانداز 1404»، مطالعات انقلاب اسلامی، سال یازدهم، شماره 38، صص: 24-9.
- سریعالقلم، محمود(1386) فرهنگ سیاسی ایران، تهران: فرزان.
- سلیمی، حسین و علی اسمعیلیاردکانی(1394) «منطق درونی نظریه انتقادی مکتب فرانکفورت و معرفتشناسی رهاییبخش»، تاریخ پژوهشنامه علوم سیاسی، سال دهم، شماره 4، صص: 140-111.
- شـهدادی، هرمز(1351) «تأملی در بـاب هـویت فرهنگی»، تهران، مجله فرهنگ و زنـدگی، شماره 9.
- صدیقی، کلیم(1375)، نهضتهای اسلامی و انقلاب اسلامی ایران، ترجمه سید هادی خسروشاهی، تهران: انتشارات اطلاعات.
- عالم، عبدالرحمن(1376) بنیادهای علم سیاست، تهران: نی.
- عشقی، لیلی(1379)، زمانی غیر از زمانها، ترجمه احمد نقیبزاده، تهران: انتشارات باز.
- علیخانی، علیاکبر(1383) هویت در ایران، تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و اجتماعی جهاد دانشگاهی.
- عمیدزنجانی، عباسعلی(1367) انقلاب اسلامی ایران و ریشههای آن، تهران، نشر کتاب سیاسی.
- عنایت، حمید(1377) «انقلاب اسلامی: مذهب در قالب ایدئولوژی سیاسی»، ترجمه امیرسعید الهی، اطلاعات سیاسی-اقتصادی، شماره 137 و 138، صص: 42-51.
- فولر، گراهام(1377) قبله عالم ژئوپلیتیک: ایران، ترجمه عباس مـخبر، چاپ دوم، تهران: نشر مرکز.
- گـیدنز، آنتونی(1376) جامعهشناسی، ترجمه مـنوچهر صـبوری، تهران: نی.
- مارکوزه، هربرت(بیتا) خرد و انقلاب، ترجمه محسن ثلاثی، تهران: جاویدان.
- مبلغی، عبدالمجید(1393) «نسبت زیباشناسی و عقلانیت ارتباطی منطق زیباییشناسانه عقلانیت ارتباطی در اندیشه هابرماس و نسبت آن با نقد قوه حکم کانت و هنر مدرن آدورنو»، پژوهشهای فلسفی، شماره 15، 110-91.
- محمدی، منوچهر(1390) تحلیلی بر انقلاب اسلامی، تهران: امیرکبیر.
- مصلح، علیاصغر و لیلا گلیار(1388) «نظریه انتقادی فرانکفورت و نقد فرهنگ جدید»، پژوهشهای فلسفی، شماره 214، صص: 148-135.
- ملکیان،مصطفی(1383) «هویت اصالت» در: هویت و بحران هویت، به کوشش علیاکبر علیخانی، تهران: پژوهشکده علوم انسانی و اجـتماعی جـهاد دانشگاهی.
- مورگنتا، هانس(1374) سیاست میان ملتها، ترجمه حمیرا مشیرزاده، تهران: دفتر مطالعات سیاسی وزارت امور خارجه.
- نجفی، موسی(1385) تکوین و تکون هویت ملی ایرانیان، تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
- نجمآبادی، افسانه(1377) «بازگشت به اسلام: از مدرنیسم به نظم اخلاقی»، ترجمه عباس کشاورز شکری، پژوهشنامه متین، شماره1، صص: 395-382.
- هابرماس، یورگن(1375) «درهم تنیدگی اسطوره و روشنگری: ماکس هورکهایمر و تئودور آدورنو»، ترجمه سید علی مرتضویان، ارغنون، شماره 11 و 12، صص: 316-291.
- هورکهایمر، ماکس(1376) سپیدهدمان فلسفه تاریخ بورژوایی، ترجمه محمدجعفر پوینده، تهران: نی.
- هورکهایمر، ماکس(1389) خسوف خرد، ترجمه محمود اکسیری فرد، تهران: گام نو.
- Adorno, teodor(1991) The cultural industry, ed J.M, Bernstein: London.
- Adorno, teodor and max Horkheimer(1993) Dialectic of enlightenment, new york: continuum.
- Adorno, teodor)1993) Theory of pseudo-culture, trans Deborch cook, telos, pp:15-38
- Baragwanath, Nicholas(2015)»Musigology and critical theory: the case of Wagner, Adorno and Horkheimer«, music and letters, vol 87, pp: 52-71
- Baldwin, Eset(1999) Introducing cultural studies, London: prentice hall
- Brown ,C(1992) International Relations Theory:New Normative Approaches, New York:Columbia University Press.
- Edwards, peter(2015) »convergences and discord in the correspondence between Lieti and Adorno«, Music & Letters, Vol 96, Published by Oxford University Press, pp: 228-258
- Geuss, R(1981) The idea of a critical theory: Habermas and Frankfurt school, London: Cambridge university press.
- Hill, C. W. (1997) International business: Competing in the global market, chicago: Irwin.
- Horkheimer, max(1972) Traditional and critical theory, new york: seabury.
- Horkheimer, max(2004) Eclipse of reason, London and new York, continuum international publishing.
- Martinson, Mattias(2012) »ontology of hell: reflections on the theodorw, Adornos reception of Soren Kierkegaard«, literature and theology, pp: 1-18
- Mendieta, Eduardo(2007) »The Frankfurt School On Religion«, American Academy of Religion, Volume 75,,Issue 1, pp: 236-239
- Morgenthau, hans(1969) Politics among nations: power and peace, Edit: 3, new York.
- Moussavi, Ahmand Kazim(2004), Shi’ite Ulama and Political Power, Maryland: IBEX Publishers.
- Nasr, vali (2006) The Shia Revival: How Conflicts Within Islam Will Shape the Future, New York: Norton & Company.
- Ofarrell, c(2005)Michel Foucault, London: sage
- Tomlinson, John(2003) Globalization and Cultural Identity In the global, new york: polity press in association with black well publishing.
- Ward, Graham(2005) cultural transformation and religious practice, Cambridge: Cambridge university press.
- http://www.farsi.khamenei.ir
- http://www.leader.ir